Kiedy wiosna przystroiła zielenią i kwieciem ziemię, kiedy radość, że znów możemy być razem, wlała się w nasze serca...przyszedł czas na szkolną wycieczkę.
9 czerwca wyruszyliśmy - uczniowie klas 6c, 7c i 7d - w podróż do Sandomierza. Wycieczka rozpoczęła się rejsem statkiem po Wiśle i podziwianiem grodu wzniesionego na siedmiu wzgórzach od strony rzeki. Następnie pod opieką przewodnika poszliśmy odkrywać tajemnice miasta zwanego "małym Rzymem". Najpierw przespacerowaliśmy się Wąwozem Królowej Jadwigi, w którym zaatakowały nas krwiożercze komary. Potem, po przejściu przez Ucho Igielne, czyli Furtę Dominikańską, wkroczyliśmy do urokliwego miasta i brukowanymi uliczkami dotarliśmy do rynku, gdzie urzekł nas XIV-wieczny ratusz oraz otaczające rynek przepiękne kamienice. Kolejnym punktem programu było przejście trasą podziemną. Następnie z tarasu widokowego Bramy Opatowskiej oglądaliśmy panoramę Sandomierza. Później poszliśmy do Zbrojowni Rycerskiej, w której mogliśmy się poczuć jak prawdziwi rycerze, wkładając ciężkie kolczugi, zbroje i hełmy lub jak księżniczki, przymierzając średniowieczne suknie.
W drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się w Baranowie Sandomierskim, gdzie zwiedziliśmy piękny XVI-wieczny zamek nazywany "małym Wawelem".
Dzień pełen wrażeń (ze specjalnie zamówioną słoneczną pogodą) pozostanie w naszej pamięci na długo.